سوره مهر با «فلش بوک» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال/ عرضه ۷ کتاب برای اولین بار روی فلش
یکشنبه 14 آبان 1396

سوره مهر با «فلش بوک» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال/ عرضه ۷ کتاب برای اولین بار روی فلش

مسئول بخش سوره مهر الکترونیک از عرضه «فلش بوک» عنوان طرح جدید سوره مهر برای اولین بار به مخاطبان در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، امین نادری مسئول بخش سوره مهر الکترونیک در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون شرکت این انتشارات پس از سال‌ها دوری از نمایشگاه‌ رسانه‌های دیجیتال اظهار داشت: یازدهمین دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از 20 تا 26 آبان ماه برگزار خواهد شد و سوره مهر در آن حضور خواهد یافت.
به گفته وی، انتشارات سوره مهر از طریق واحد سما در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت، هدف از این حضور معرفی سایت‌ها، اپلیکیشن‌های طراحی شده و محصولات جدید به مخاطبان خواهد بود.
نادری با اشاره به عرضه ایده جدید سوره مهر در این دوره از نمایشگاه ابراز داشت: «فلش بوک» عنوان طرح جدید سوره مهر است که برای اولین بار به مخاطبان عرضه خواهد شد؛ فلش بوک‌ها برای تسهیل در مطالعه کتاب‌های گویا ارائه می‌شود چرا که بعضا دیده می‌شود فایل‌ها یا سی‌دی و یا dvd ها تنها در دستگاه‌های خاص خود قابلیت اجرا دارند و در همه مکان‌ها نمیتوان از آن استفاده کرد، بر این اساس محتوای کتاب‌های صوتی روی فلش کارتها عرضه خواهد شد.
 
مسئول بخش سوره مهر الکترونیک با بیان اینکه این فلش کارت‌ها 16 گیگ خواهد بود و فضای باقی مانده آن مورد استفاده مخاطبان و در دسترس آنها برای جابه جایی فایل‌های مورد علاقه‌شان خواهد بود گفت: 4 کتاب در بخش بزرگسال و یک مجموعه با سه کتاب در بخش کودک درون آن گنجانده شده است.
وی افزود: «دختر شینا»، «فرنگیس»، «آن بیست و سه نفر»، «وقتی مهتاب گم شد» در بخش بزرگسال و سه کتاب: «رفاقت به سبک تانک»، «مجموعه قصه نمایش کودکان» و «فسقل‌ قصه‌های موتوری» برای کودکان عرضه می‌شود.
 
نظر بدهید